Ruckus Support
Om support te krijgen van Ruckus-Support op Ruckus Networking producten, heeft u een geldig Support contract nodig. Dit geldt niet voor producten die afgenomen worden met een Clouddienst. Bij Clouddiensten is Support altijd inbegrepen. Op de Supportsite van Ruckus (https://support.ruckuswireless.com) kunt u terecht voor een uitgebreide set aan informatie, waaronder product handleidingen, technische documenten, software-updates en software-upgrades. Ook kunt u hier uw supportaanvraag indienen:
- Om gebruik te maken van de Ruckus support moet de unit worden aangemeld via Ruckus. Als er nog geen account is aangemaakt kan dit via: https://support.ruckuswireless.com/get_access_now.
Servicedesk Alcadis
Alcadis levert additionele ondersteunende supportdiensten die complementair zijn aan de Ruckus support. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat extra technische support bij onderhoud, installaties of tijdens troubleshooting nodig is.
Alcadis heeft hiervoor kundige Network Engineers die Resellerpartners bij kunnen staan. Neem voor deze dienstverlening contact op met Sales om een voorstel te krijgen.
Downloads
In de navigatiebalk hieronder ziet u een overzicht van de productgroep van Ruckus. Hier kunt u verder navigeren naar het gewenste product waarvoor u een datasheet, manual, driver of firmware zoekt.
path: Ruckus/SPoT/Best Practice Guide
- SPoT Best Practice Guide v2.0.pdf 5,10 MB
- SPoT Best Practice Guide v2.1.pdf 667,09 kb
- SPoT Best Practices Guide v1.0.pdf 284,41 kb
Events
Met enige regelmaat organiseert Alcadis in samenwerking met Ruckus Networks trainingen, seminars en webinars. Neem een kijkje in de agenda op onze website of meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf automatisch op de hoogte!