Alcatel-Lucent Enterprise Support
Klanten die producten van Alcatel-Lucent aanschaffen via Alcadis hebben recht op support van Alcatel-Lucent.
Alcatel-Lucent support is op de volgende manieren voor u beschikbaar.
Telefoon: +800 0200100
E-mail: Webformulier
Chat: Supportchat
Community: Forum
Knowledgebase: FAQ
Alcadis Support
Indien er uitgebreidere ondersteuning nodig is bij het configureren en integreren dan kunnen partners overwegen om gebruik te maken van de Alcadis Technical Support. Op verzoek wordt dan een voorstel en offerte gemaakt voor technische ondersteuning.
Downloads
In de navigatiebalk hieronder ziet u een overzicht van de productgroep van Alcatel-Lucent Enterprise. Hier kunt u verder navigeren naar het gewenste product waarvoor u een datasheet, manual of technote zoekt.
path: Alcatel-Lucent Enterprise/OmniSwitch/End of Sale products/OS10K - EOS/Datasheets
- Data Center Converged Solutions - Design Guide.pdf 1,05 MB
- OmniSwitch 10 K Modular LAN Chassis Datasheet.pdf 160,95 kb
- OmniSwitch 10K Datasheet.pdf 528,21 kb
- OmniSwitch CodeGuardian datasheet.pdf 44,32 kb
- ProActive Lifecycle Management datasheet.pdf 90,45 kb
- Support Services Datasheet.pdf 167,45 kb
Downloads | Toegang tot software
De softwarebestanden zijn niet publiekelijk toegankelijk. Via het onderstaande formulier kunt u toegang aanvragen tot deze bestanden.
Events
Met enige regelmaat organiseert Alcadis evenementen op kantoor in Houten die in het teken staan van Alcatel-Lucent Enterprise. Bekijk onze agenda en meld u aan.
Trainingen
Wij trainen partners op gebied van data netwerk infrastructuur oplossingen van Alcatel-Lucent Enterprise en kunnen hen certificeren als Alcatel-Lucent Enterprise Certified Field Expert (ACFE). Bekijk in het trainingsoverzicht wanneer de aankomende trainingen plaatsvinden.