Alcatel-Lucent Enterprise Support

Klanten die producten van Alcatel-Lucent aanschaffen via Alcadis hebben recht op support van Alcatel-Lucent.

Alcatel-Lucent support is op de volgende manieren voor u beschikbaar.

Telefoon: +800 0200100
E-mail: Webformulier
Chat: Supportchat
Community: Forum
Knowledgebase: FAQ

Alcadis Support

Indien er uitgebreidere ondersteuning nodig is bij het configureren en integreren dan kunnen partners overwegen om gebruik te maken van de Alcadis Technical Support. Op verzoek wordt dan een voorstel en offerte gemaakt voor technische ondersteuning.

Downloads

In de navigatiebalk hieronder ziet u een overzicht van de productgroep van Alcatel-Lucent Enterprise. Hier kunt u verder navigeren naar het gewenste product waarvoor u een datasheet, manual of technote zoekt.

Downloads | Toegang tot software

Alle door Alcatel-Lucent Enterprise verkochte producten hebben 90 dagen gratis toegang tot de laatste software updates. Na deze periode zijn de softwarebestanden alleen toegankelijk als het door u aangeschafte product een geldig support contract heeft. Alcatel-Lucent Enterprise partners hebben toegang tot de software via de business portal https://myportal.al-enterprise.com/. Klanten zonder partner status kunnen via het onderstaande formulier toegang vragen tot de laatste software bestanden.

    Bedrijfsnaam:*

    Klantnummer:*

    Contactpersoon:*

    E-mail:*

    Telefoonnummer:

    Productnaam:*

    Serienummer:*

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Events

    Met enige regelmaat organiseert Alcadis evenementen op kantoor in Houten die in het teken staan van Alcatel-Lucent Enterprise. Bekijk onze agenda en meld u aan.

    Trainingen

    Wij trainen partners op gebied van data netwerk infrastructuur oplossingen van Alcatel-Lucent Enterprise en kunnen hen certificeren als Alcatel-Lucent Enterprise Certified Field Expert (ACFE). Bekijk in het trainingsoverzicht wanneer de aankomende trainingen plaatsvinden.