Alcatel-Lucent Enterprise Support

Voor technische ondersteuning op de producten van Alcatel-Lucent Enterprise kunnen resellers terecht bij de servicedesk van Alcadis. De Support Engineers van Alcadis bieden telefonisch of per e-mail support en ook stellen zij downloads als firmware-updates, manuals, drivers en technotes beschikbaar via deze supportsite.

  • De servicedesk van Alcadis is bereikbaar voor uw eerstelijns support vragen via support@alcadis.nl. Vermeld in uw e-mail altijd uw klantnummer!
  • Heeft u dringende vragen? Dan kunt u tussen 09.00 en 13.00 uur telefonisch contact opnemen met één van onze Support Engineers via 030- 220 99 31.

Downloads

In de navigatiebalk hieronder ziet u een overzicht van de productgroep van Alcatel-Lucent Enterprise. Hier kunt u verder navigeren naar het gewenste product waarvoor u een datasheet, manual, driver of firmware zoekt.

Downloads | Toegang tot software

De softwarebestanden zijn niet publiekelijk toegankelijk. Via het onderstaande formulier kunt u toegang aanvragen tot deze bestanden.

Bedrijfsnaam:*

Klantnummer:*

Contactpersoon:*

E-mail:*

Telefoonnummer:

Productnaam:*

Serienummer:*

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Events

Met enige regelmaat organiseert Alcadis evenementen op kantoor in Houten die in het teken staan van Alcatel-Lucent Enterprise. Bekijk onze agenda en meld u aan.

Trainingen

Wij trainen partners op gebied van data netwerk infrastructuur oplossingen van Alcatel-Lucent Enterprise en kunnen hen certificeren als Alcatel-Lucent Enterprise Certified Field Expert (ACFE). Bekijk in het trainingsoverzicht wanneer de aankomende trainingen plaatsvinden.